21 Kasım 2015 Cumartesi

Komşum Ayşe ile ateşli hikaye

Hepinize merhaba, sizlere bu yazımda Komşum Ayşe ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Adım Mustafa 18 yaşında seksi bakışlı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Yaşadığım anal seks tam olarak 7 sene evvel gerçekleşti. Uzun zamandır Komşum Ayşe ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Çok seksi kalçası ile beni delirtiyordu. Günlerden Pazardı. Her zamanki gibi azdırıcı eteğiyle içerde geziniyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya yetmişti. Kocaman olan yarrağımı saklamak da çaba sarf ediyordum. Koşarak banyoya gidip Komşum Ayşe hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Komşum Ayşe niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de çok seksi götüne koyacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Komşum Ayşe ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yanına vardım. Üzerinde yeşil içini gösteren çooook azdırıcı bir yelek bulunuyordu. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. Hareketimi anlamamıştı. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Komşum Ayşe ile şaka bahanesiyle tartışmaya başlamıştık. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Komşum Ayşe ve amı artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını anlamıştı. Oyunu bırakmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mustafa etme diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri soyduğumda sadece sarı tangasıyla altımda debeleniyordu. Boynunu ısırmaya çalışıyordum. Çırpınırken çok sikilmelik şekildeydi. Boynunu öptükçe az da olsa sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Yarağımı ağzına verdim. Zorla yalatıyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. selam kızlar ben istanbuldan AZİMLİ GENÇ 30 yaşındayım sexte sınır tanımam benim gibi sexte sınırsız olan bayanları bekliyorum 0546 690 29 10

    YanıtlaSil