11 Kasım 2015 Çarşamba

Kankam Betül götten sikişim

Merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Kankam Betül ile nasıl sikiştiğimi anlatacağım. Adım Mustafa 29 yaşında çok seksi ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Yaşadığımız anal seks tam olarak 2 sene evvel yaşandı. Uzun zamandır Kankam Betül ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Devasa bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Cumaydı. Yine içini gösteren sütyeniyle mutfakta dolanıyordu. Bu görüntü Yine sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Harekete geçen ufaklığı saklamak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda banyoya varıp Kankam Betül hayaliyle 31 çektim. Am düşüncesiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Kankam Betül niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Kankam Betül ne olursa olsun benim olacaktı. Odaya bulunduğu yere gittim. Üzerinde kırmızı ateşli çooook güzel bir hırka giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Sakince elimi götüne dokundurdum. İlk başta anlamamıştı. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Kankam Betül ile şaka yollu boğuşmaya karar vermiştim. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonra sessizce üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Kankam Betül ve amı çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Mustafa etme diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini çıkardığımda yalnızca kırmızı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Çırpınırken aşırı sikilmelik bir biçimdeydi. Amını okşadıkça biraz kendini bırakmıştı. Göt deliğini yalıyordum. Sikimi ağzına götürdüm. İstemese de sakso çektiriyordum. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin 0543 453 45 25

    YanıtlaSil