20 Kasım 2015 Cuma

Amcamın Kızı Asuman ile uzun sex

Selam gençler, siz değerli takipçilere şimdi Amcamın Kızı Asuman ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Alparslan 17 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza bir kişiyim. Anlatacağım sikiş yaklaşık 2 yıl evvel yaşandı. Kendimi bildim bileli Amcamın Kızı Asuman ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Çok seksi kalçası ile beni delirtiyordu. Günlerden Çarşambaydı. Yine azdırıcı elbisesiyle evde dolanıyordu. Bu durum Her zamanki gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Harekete geçen ufaklığı saklamak da çaba sarf ediyordum. Koşarak banyoya giderek Amcamın Kızı Asuman hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks düşüncesiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Amcamın Kızı Asuman çok kötü etmişti beni. Cebren çok seksi memelerine sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Amcamın Kızı Asuman her halükarda benim olacaktı. Mutfağa yakınına gittim. Üzerinde sarı içini gösteren çooook sik kaldırıcı bir hırka bulunuyordu. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden bacağımı götüne değdirdim. Hareketimi hissetmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Amcamın Kızı Asuman ile şaka yollu güreşmeye başlamıştık. Önce ben altta kalmıştım. Daha sonra yavaşça vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Amcamın Kızı Asuman ve amı çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Kurtulmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye niyet etti. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alparslan etme çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini soyduğumda sadece pembe tangasıyla kalmıştı. Boynunu öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda çok sikilmelik bir biçimdeydi. Boynunu öptükçe biraz rahatlamıştı. Amını yalıyordum. Sikimi boğazına uzattım. İstemese de yalatıyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikiyorum.




1 yorum:

  1. selam kızlar ben istanbuldan AZİMLİ GENÇ 30 yaşındayım sexte sınır tanımam benim gibi sexte sınırsız olan bayanları bekliyorum 0546 690 29 10

    YanıtlaSil