14 Kasım 2015 Cumartesi

Türbanlı Yeğenim Ceyda ile sikişimiz

Selam gençler, siz değerli takipçilere bugün Türbanlı Yeğenim Ceyda ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Ben Zeki 28 yaşında seks dolu ve sapık biriyim. Bu unutulmaz erotik hikaye yanılmıyorsam 5 sene önce yaşandı. Kendimi bildim bileli Türbanlı Yeğenim Ceyda ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Harika bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Cumartesiydi. Her zaman olduğu gibi içini gösteren elbisesiyle evde dolaşıyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Harekete geçen yarrağımı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Bir çırpıda tuvalete giderek Türbanlı Yeğenim Ceyda hayaliyle çavuşu devirdim. Seks arzusuyla doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Yeğenim Ceyda niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren mükemmel amına sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Yeğenim Ceyda ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Mutfağa yakınına geçtim. Üstünde sarı seksi çooook azdırıcı bir blüz vardı. Yakınına yanaştım. Sakince bacağımı götüne sürttüm. Hareketimi anlamamıştı. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Yeğenim Ceyda ile şaka yollu tartışmaya başlamıştık. Önce ben altta kalmıştım. Daha sonra farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Yeğenim Ceyda ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Oyunu bırakmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Zeki yapma diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini sıyırdığımda sadece sarı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Boynunu yalamaya başlamıştım. Debelenirken tam seks dolu bir biçimdeydi. Boynunu yaladıkça biraz sakinlemişti. Kadınlığını okşuyordum. Ufaklığı boğazına uzattım. İstemese de ağzına verdim. Biraz sonra kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikiyorum.




1 yorum: