26 Kasım 2015 Perşembe

Yeğenim Seda götten sikişim

Selam gençler, sizlere bu yazımda Yeğenim Seda ile ne şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Ben Feyzullah 15 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza bir kişiyim. Bu olay seks yanılmıyorsam 7 yıl kadar önce gerçekleşti. Uzun zamandır Yeğenim Seda ile seks yapmayı arzuluyordum. Harika götü ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumartesiydi. Her zamanki gibi içini gösteren sütyeniyle odamda dolaşıyordu. Bu durum Her zamanki gibi beni azdırmaya yetmişti. Büyüyen yarrağımı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Hızlıca tuvalete gidip Yeğenim Seda hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş düşüncesiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Yeğenim Seda çok kötü etmişti beni. Zorla çok seksi memelerine sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Yeğenim Seda her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üstünde kırmızı ateşli fazla güzel bir yelek vardı. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta fark etmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Yeğenim Seda ile gülerek güreşmeye karar vermiştim. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru sessizce üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Yeğenim Seda ve memeleri artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Oyunu bırakmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Feyzullah sikme beni diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini soyduğumda yalnızca sarı tangasıyla duruyordu. Boynunu öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken çok seksi bir biçimdeydi. Amını öptükçe biraz kendini bırakmıştı. Göt deliğini yalıyordum. Yarağımı boğazına uzattım. Zorlayarak yalatıyordum. Bir süre kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder