7 Kasım 2015 Cumartesi

Türbanlı Kardeşim Sevilay götten sikişim

Hepinize merhaba, sizlere şimdi Türbanlı Kardeşim Sevilay ile nasıl seks yaptığımı anlatacağım. Ben Faruk 18 yaşında seks dolu ve sapık biriyim. Bu olay göt sikişi yaklaşık 7 sene önce oldu. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Kardeşim Sevilay ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Mükemmel bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi seksi sütyeniyle odamda dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Kocaman olan yarrağımı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda tuvalete giderek Türbanlı Kardeşim Sevilay hayaliyle 31 çektim. Seks arzusuyla deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Kardeşim Sevilay çok kötü etmişti beni. Cebren mükemmel amına koyacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Kardeşim Sevilay her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona bulunduğu yere gittim. Üzerinde sarı seksi fazla sik kaldırıcı bir yelek vardı. Yakınına yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne sürttüm. Hareketimi anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Kardeşim Sevilay ile şaka bahanesiyle güreşmeye karar vermiştim. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonra yavaşça üstüne çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Kardeşim Sevilay ve götü benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye niyet etti. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Faruk yapma çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini sıyırdığımda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Göğüslerini öpmeye başlamıştım. Altımda çok seksi şekildeydi. Memelerini öptükçe az da olsa rahatlamıştı. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı boğazına verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sevişiyoruz.




3 yorum:

  1. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
  2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  3. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil