22 Kasım 2015 Pazar

Türbanlı Amcamın Kızı Begüm tecavüz hikayesi

Merhaba, sizlere bu yazımda Türbanlı Amcamın Kızı Begüm ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Benim adım Alparslan 19 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Yaşadığımız sikiş yanılmıyorsam 4 sene kadar önce oldu. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Amcamın Kızı Begüm ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Harika götü ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Yine seksi eteğiyle odamda dolanıyordu. Bu durum Her zamanki gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Şahlanan sikimi pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda tuvalete giderek Türbanlı Amcamın Kızı Begüm hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş arzusuyla doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Amcamın Kızı Begüm fena azdırmıştı. Zorla mükemmel memelerine koyacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Türbanlı Amcamın Kızı Begüm her halükarda sikimi tadacaktı. Salona yakınına geçtim. Üstünde yeşil içini gösteren çooook sik kaldırıcı bir hırka bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Sakince bacağımı götüne sürttüm. İlk başta fark etmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Amcamın Kızı Begüm ile şaka yollu tartışmaya çabalamaya başladım. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonra sessizce üzerine yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Amcamın Kızı Begüm ve amı çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Kurtulmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Alparslan sikme beni diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri sıyırdığımda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Boynunu yalamaya çalışıyordum. Çırpınırken aşırı sikilmelik gözüküyordu. Memelerini öptükçe biraz kendini bırakmıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Yarağımı diline götürdüm. Zorla sakso çektiriyordum. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder