27 Kasım 2015 Cuma

Kardeşim Ahu tecavüzüm

Selam gençler, siz değerli takipçilere bugün Kardeşim Ahu ile ne şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Ben Zeki 20 yaşında kaslı ve sapık biriyim. Yaşadığım anal seks yaklaşık 5 sene evvel yaşandı. Hep Kardeşim Ahu ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Çok seksi götü ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Pazardı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren eteğiyle evde dolaşıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Kocaman olan sikimi saklamak da çaba sarf ediyordum. Koşarak tuvalete gidip Kardeşim Ahu hayaliyle 31 çektim. Seks isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Kardeşim Ahu niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de çok seksi amına sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Kardeşim Ahu her şekilde benim olacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üstünde yeşil seksi çooook azdırıcı bir blüz vardı. Üstüne doğru yaklaştım. Sakince elimi götüne değdirdim. Hareketimi fark etmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Kardeşim Ahu ile şaka yollu güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra farkettirmeden üstüne çıktım. Sikimi amına yasladım. Kardeşim Ahu ve memeleri çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Kurtulmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Zeki etme çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini sıyırdığımda yalnızca kırmızı kilotuyla duruyordu. Boynunu öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken çok seksi gözüküyordu. Amını öptükçe bir nebze kendini bırakmıştı. Amını okşuyordum. Ufaklığı ağzına uzattım. İstemese de sakso çektiriyordum. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder