6 Kasım 2015 Cuma

Kardeşim Ayris tecavüz hikayesi

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Kardeşim Ayris ile ne şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Adım Ahmet 28 yaşında kaslı ve sapık biriyim. Unutamadığım bu seks tam olarak 6 yıl kadar önce oldu. Hep Kardeşim Ayris ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Devasa götü ile beni azdırıyordu. Günlerden Cumartesiydi. Hep yaptığı gibi içini gösteren elbisesiyle odamda geziniyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Harekete geçen ufaklığı göstermemek de güçlük çekiyordum. Koşarak odama giderek Kardeşim Ayris hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt düşüncesiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Kardeşim Ayris fena azdırmıştı. İstemese de mükemmel amına koyacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Kardeşim Ayris ne olursa olsun benim olacaktı. Mutfağa bulunduğu yere vardım. Üzerinde kırmızı ateşli fazla azdırıcı bir hırka bulunuyordu. Yanına doğru yaklaştım. Sakince elimi memelerine sürttüm. Hareketimi hissetmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Kardeşim Ayris ile gülerek boğuşmaya karar vermiştim. Önce çok kuvvet göstermedim. Daha sonra sessizce üstüne yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Kardeşim Ayris ve götü çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye niyet etti. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Ahmet sikme beni çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini çıkardığımda bir tek sarı kilotuyla kalmıştı. Boynunu öpmeye başlamıştım. Debelenirken aşırı seks dolu gözüküyordu. Memelerini okşadıkça az da olsa rahatlamıştı. Kadınlığını yalıyordum. Yarağımı ağzına verdim. Zorla sakso çektiriyordum. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikiyorum.




2 yorum:

  1. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
  2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla 0543 453 45 25

    YanıtlaSil