16 Kasım 2015 Pazartesi

Kardeşim Asuman ile sikiş

Selam gençler, sizlere bugün Kardeşim Asuman ile nasıl sikiştiğimi anlatacağım. Benim adım Zeki 21 yaşında çok seksi ve çok abaza bir kişiyim. Unutamadığım bu seks hikayesi yanılmıyorsam 7 yıl önce yaşandı. Kendimi bildim bileli Kardeşim Asuman ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Harika götü ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Salıydı. Her zamanki gibi seksi sütyeniyle mutfakta geziniyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Harekete geçen sikimi pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Hızlıca banyoya varıp Kardeşim Asuman hayaliyle 31 çektim. Seks düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Kardeşim Asuman fena azdırmıştı. İstemese de çok seksi amına sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Kardeşim Asuman her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yanına geçtim. Üstünde sarı içini gösteren fazla güzel bir yelek bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Sakince bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta anlamamıştı. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Kardeşim Asuman ile şaka yollu tartışmaya karar vermiştim. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra farkettirmeden üstüne çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Kardeşim Asuman ve memeleri artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Zeki sikme beni diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini çıkardığımda bir tek kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini öpmeye çalışıyordum. Debelenirken tam sikilmelik gözüküyordu. Amını yaladıkça bir nebze sakinlemişti. Amını yalıyordum. Yarağımı ağzına uzattım. Zorla yalatıyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder