8 Kasım 2015 Pazar

Teyzemin Kızı Nazlı ile sikişimiz

Hepinize merhaba, size bugün Teyzemin Kızı Nazlı ile nasıl sikiştiğimi bahsedeceğim. Ben Abdullah 17 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Bu seks hikayesi tam olarak 2 sene kadar önce yaşandı. Kendimi bildim bileli Teyzemin Kızı Nazlı ile beraber olmayı arzuluyordum. Harika memeleri ile beni delirtiyordu. Günlerden Çarşambaydı. Yine seksi sütyeniyle mutfakta dolaşıyordu. Bu görüntü Yine sikimi kaldırmaya yetmişti. Büyüyen sikimi pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Hızlıca tuvalete varıp Teyzemin Kızı Nazlı hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am arzusuyla deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Teyzemin Kızı Nazlı fena azdırmıştı. İstemese de mükemmel memelerine koyacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Teyzemin Kızı Nazlı her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona bulunduğu yere vardım. Üstünde kırmızı içini gösteren çok güzel bir yelek giymişti. Yakınına yaklaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine dokundurdum. İlk başta fark etmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Teyzemin Kızı Nazlı ile gülerek tartışmaya karar vermiştim. Başlarda ben altta kalmıştım. Daha sonra farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Teyzemin Kızı Nazlı ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Kurtulmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Abdullah etme diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri sıyırdığımda yalnızca sarı tangasıyla kalmıştı. Göğüslerini ısırmaya başlamıştım. Debelenirken tam seksi şekildeydi. Amını öptükçe biraz rahatlamıştı. Amını yalıyordum. Ufaklığı diline uzattım. İstemese de ağzına verdim. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




2 yorum:

  1. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
  2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin 0543 453 45 25

    YanıtlaSil