4 Kasım 2015 Çarşamba

Türbanlı Kankam Asya tecavüz hikayesi

Hepinize merhaba, size şimdi Türbanlı Kankam Asya ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı bahsedeceğim. Ben Mehmet 15 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Anlatacağım seks yaklaşık 3 sene önce oldu. Kendimi bildim bileli Türbanlı Kankam Asya ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Çok seksi götü ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Hep yaptığı gibi içini gösteren eteğiyle evde dolaşıyordu. Bu görüntü Yine beni azdırmaya yetmişti. Harekete geçen sikimi saklamak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda odama giderek Türbanlı Kankam Asya hayaliyle 31 çektim. Sikiş isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Kankam Asya fena azdırmıştı. Cebren çok seksi götüne sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Türbanlı Kankam Asya ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yanına vardım. Üstünde kırmızı ateşli fazla sik kaldırıcı bir yelek vardı. Yakınına yanaştım. Sakince bacağımı götüne sürttüm. İlk hareketimde anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Kankam Asya ile şaka bahanesiyle tartışmaya karar vermiştim. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru yavaşça üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Kankam Asya ve amı benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Altımdan kalkmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mehmet etme diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri sıyırdığımda yalnızca kırmızı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Memelerini yalamaya başlamıştım. Altımda çok sikilmelik gözüküyordu. Boynunu öptükçe az da olsa sakinlemişti. Göt deliğini parmaklıyordum. Ufaklığı diline uzattım. İstemese de yalatıyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




2 yorum:

  1. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
  2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil