3 Kasım 2015 Salı

TeyzemNevra ile uzun sex

Hepinize merhaba, size şimdi TeyzemNevra ile nasıl analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Benim adım Mustafa 23 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza biriyim. Anlatacağım sikiş tam olarak 4 yıl kadar önce gerçekleşti. Yıllarca TeyzemNevra ile beraber olmayı istiyordum. Harika memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumartesiydi. Her zaman olduğu gibi azdırıcı elbisesiyle mutfakta geziniyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Kocaman olan ufaklığı saklamak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda banyoya giderek TeyzemNevra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş düşüncesiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

TeyzemNevra çok kötü etmişti beni. Zorla mükemmel götüne koyacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. TeyzemNevra her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yakınına vardım. Üzerinde kırmızı seksi çooook sik kaldırıcı bir yelek bulunuyordu. Yakınına yaklaştım. Sakince bacağımı götüne dokundurdum. İlk hareketimde anlamamıştı. 5 dakika olmamıştı bile. TeyzemNevra ile gülerek tartışmaya karar vermiştim. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra yavaşça üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. TeyzemNevra ve götü artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Altımdan kalkmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Mustafa sikme beni diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini çıkardığımda sadece kırmızı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Göğüslerini ısırmaya çalışıyordum. Altımda çok seksi bir biçimdeydi. Boynunu yaladıkça az da olsa sakinlemişti. Göt deliğini yalıyordum. Yarağımı boğazına verdim. İstemese de ağzına verdim. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sevişiyoruz.




2 yorum:

  1. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
  2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin 0543 453 45 25

    YanıtlaSil