2 Kasım 2015 Pazartesi

Öğretmenim Zehra ile çok özel

Merhaba, size şimdi Öğretmenim Zehra ile ne şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Ben Alp 23 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu unutulmaz anal seks yanılmıyorsam 5 sene kadar önce gerçekleşti. Hep Öğretmenim Zehra ile seks yapmayı düşlüyordum. Çok seksi götü ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Her zamanki gibi azdırıcı eteğiyle odamda dolaşıyordu. Bu durum Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Şahlanan ufaklığı göstermemek de zorlanıyordum. Hızlıca banyoya gidip Öğretmenim Zehra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt isteğiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Öğretmenim Zehra fena azdırmıştı. Zorla mükemmel amına sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Öğretmenim Zehra ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yakınına gittim. Üzerinde kırmızı seksi fazla sik kaldırıcı bir hırka giymişti. Üstüne doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne sürttüm. İlk hareketimde anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. Öğretmenim Zehra ile gülerek boğuşmaya çabalamaya başladım. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonra farkettirmeden üstüne çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Öğretmenim Zehra ve götü artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Oyunu bırakmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Alp etme diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini çıkardığımda sadece sarı kilotuyla duruyordu. Memelerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken aşırı seks dolu bir biçimdeydi. Memelerini okşadıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Amını yalıyordum. Sikimi diline götürdüm. İstemese de yalatıyordum. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sikiyorum.




2 yorum:

  1. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
  2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz ankara cddi efendi bayanlar arasin 0543 453 45 25

    YanıtlaSil