23 Kasım 2015 Pazartesi

Teyzemin Kızı Hatice ile sikiş

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bugün Teyzemin Kızı Hatice ile ne şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Adım Mustafa 28 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Bu unutulmaz anal seks tam olarak 7 yıl evvel oldu. Sikim kalktığından itibaren Teyzemin Kızı Hatice ile seks yapmayı arzuluyordum. Çok seksi memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Perşembeydi. Yine seksi eteğiyle evde dolaşıyordu. Bu durum Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Kocaman olan yarrağımı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Koşarak tuvalete varıp Teyzemin Kızı Hatice hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt düşüncesiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Teyzemin Kızı Hatice çok kötü etmişti beni. Zorla çok seksi memelerine sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Teyzemin Kızı Hatice her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yanına geçtim. Üzerinde yeşil içini gösteren çooook azdırıcı bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta fark etmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Teyzemin Kızı Hatice ile şaka bahanesiyle boğuşmaya karar vermiştim. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonra yavaşça vücudunun üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Teyzemin Kızı Hatice ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi farketmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Mustafa sikme beni diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini çıkardığımda bir tek sarı kilotuyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya başlamıştım. Debelenirken tam sikilmelik şekildeydi. Memelerini okşadıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Göt deliğini okşuyordum. Yarağımı boğazına verdim. Zorla yalatıyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder