5 Kasım 2015 Perşembe

Öğretmenim Nilsu götten sikişim

Hepinize merhaba, size bu yazımda Öğretmenim Nilsu ile nasıl analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Adım Mehmet 25 yaşında çok seksi ve çok abaza biriyim. Unutamadığım bu seks yanılmıyorsam 2 yıl önce gerçekleşti. Kendimi bildim bileli Öğretmenim Nilsu ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Devasa götü ile beni delirtiyordu. Günlerden Cumartesiydi. Yine azdırıcı elbisesiyle mutfakta geziniyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Ayaklanan sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda odama giderek Öğretmenim Nilsu hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks düşüncesiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Öğretmenim Nilsu çok kötü etmişti beni. Zorla çok seksi amına sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Öğretmenim Nilsu her şekilde sikimi tadacaktı. Odaya bulunduğu yere gittim. Üzerinde kırmızı ateşli çooook azdırıcı bir yelek bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Belli etmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta anlamamıştı. 5 dakika kadar geçmişti. Öğretmenim Nilsu ile şaka bahanesiyle tartışmaya karar vermiştim. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonlara doğru yavaşça üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Öğretmenim Nilsu ve amı benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Kurtulmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Mehmet etme diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri soyduğumda yalnızca kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Memelerini ısırmaya başlamıştım. Çırpınırken çok seks dolu şekildeydi. Memelerini öptükçe az da olsa kendini bırakmıştı. Amını okşuyordum. Yarağımı ağzına uzattım. İstemese de ağzına verdim. Bir süre kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikişiyoruz.




2 yorum:

  1. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
  2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin vasap da var 0543 453 45 25

    YanıtlaSil