19 Kasım 2015 Perşembe

Türbanlı Yeğenim Fadime ile çok özel

Hepinize merhaba, sizlere bu yazımda Türbanlı Yeğenim Fadime ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Benim adım Mehmet 24 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Yaşadığım erotik hikaye tam olarak 7 yıl kadar önce gerçekleşti. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Yeğenim Fadime ile seks yapmayı arzuluyordum. Harika götü ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumartesiydi. Her zamanki gibi azdırıcı sütyeniyle odamda dolanıyordu. Bu durum Yine sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Harekete geçen sikimi saklamak da çaba sarf ediyordum. Koşarak odama giderek Türbanlı Yeğenim Fadime hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Yeğenim Fadime fena azdırmıştı. Cebren mükemmel memelerine koyacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Yeğenim Fadime ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa bulunduğu yere vardım. Üzerinde yeşil ateşli çooook azdırıcı bir blüz giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Sakince elimi götüne dokundurdum. İlk hareketimde hissetmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Yeğenim Fadime ile şaka yollu güreşmeye karar vermiştim. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru sessizce üstüne geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Yeğenim Fadime ve götü benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi anlamıştı. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya niyet etti. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Mehmet yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini çıkardığımda yalnızca kırmızı kilotuyla kalmıştı. Göğüslerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda tam seks dolu şekildeydi. Memelerini öptükçe biraz rahatlamıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Yarağımı diline götürdüm. Zorla sakso çektiriyordum. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder