29 Kasım 2015 Pazar

Komşum Melisa götten sikişim

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Komşum Melisa ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Ben Mehmet 27 yaşında çok seksi ve çok abaza bir kişiyim. Yaşadığımız erotik hikaye tam olarak 5 yıl kadar önce yaşandı. Uzun zamandır Komşum Melisa ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Çok seksi götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Salıydı. Her zaman olduğu gibi azdırıcı eteğiyle içerde dolaşıyordu. Bu durum Yine sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Kocaman olan yarrağımı göstermemek de güçlük çekiyordum. Hızlıca tuvalete giderek Komşum Melisa hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Komşum Melisa niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla çok seksi memelerine sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Komşum Melisa her şekilde sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına geçtim. Üzerinde sarı içini gösteren çok azdırıcı bir yelek giymişti. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine sürttüm. Hareketimi fark etmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Komşum Melisa ile şaka bahanesiyle boğuşmaya başlamıştık. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra yavaşça üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Komşum Melisa ve amı çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi farketmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye niyet etti. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Mehmet etme diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri çıkardığımda yalnızca kırmızı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken çok seks dolu şekildeydi. Boynunu öptükçe biraz rahatlamıştı. Göt deliğini okşuyordum. Yarağımı boğazına uzattım. İstemese de yalatıyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder