13 Kasım 2015 Cuma

Türbanlı Kuzenim Ayris ile sikişimiz

Merhaba, size şimdi Türbanlı Kuzenim Ayris ile nasıl seks yaptığımı anlatacağım. Adım Ahmet 17 yaşında kaslı ve sapık biriyim. Yaşadığım göt sikişi yaklaşık 3 sene evvel yaşandı. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Kuzenim Ayris ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Çok seksi bacakları ile beni delirtiyordu. Günlerden Perşembeydi. Hep yaptığı gibi azdırıcı elbisesiyle mutfakta dolanıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya yetmişti. Harekete geçen yarrağımı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Koşarak odama gidip Türbanlı Kuzenim Ayris hayaliyle çavuşu devirdim. Am arzusuyla doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Kuzenim Ayris niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren mükemmel amına sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Türbanlı Kuzenim Ayris her şekilde sikimi tadacaktı. Odaya yakınına vardım. Üzerinde yeşil ateşli fazla azdırıcı bir blüz vardı. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne değdirdim. Hareketimi anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Kuzenim Ayris ile gülerek güreşmeye çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Sonra yavaşça üstüne yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Kuzenim Ayris ve amı artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını hissetmişti. Kurtulmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Ahmet etme çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda yalnızca kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya başlamıştım. Çırpınırken aşırı seks dolu bir biçimdeydi. Amını okşadıkça az da olsa rahatlamıştı. Göt deliğini yalıyordum. Ufaklığı ağzına uzattım. İstemese de ağzına verdim. Sonraları o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder