18 Kasım 2015 Çarşamba

Teyzemin Kızı Banu götten sikişim

Merhaba, size bugün Teyzemin Kızı Banu ile nasıl seks yaptığımı bahsedeceğim. Ben Ahmet 18 yaşında seksi bakışlı ve sapık biriyim. Bu olay seks tam olarak 3 yıl evvel gerçekleşti. Hep Teyzemin Kızı Banu ile seks yapmayı düşlüyordum. Mükemmel götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Cumaydı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren sütyeniyle içerde dolaşıyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan sikimi göstermemek de güçlük çekiyordum. Bir çırpıda banyoya varıp Teyzemin Kızı Banu hayaliyle 31 çektim. Seks arzusuyla deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Teyzemin Kızı Banu çok kötü etmişti beni. Zorla harika memelerine sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Teyzemin Kızı Banu her şekilde sikimi tadacaktı. Salona bulunduğu yere geçtim. Üstünde kırmızı ateşli çooook sik kaldırıcı bir blüz bulunuyordu. Yakınına yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne değdirdim. İlk başta fark etmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Teyzemin Kızı Banu ile şaka bahanesiyle boğuşmaya başlamıştık. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Teyzemin Kızı Banu ve memeleri çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi hissetmişti. Kurtulmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çabaladı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Ahmet sikme beni çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini çıkardığımda yalnızca kırmızı kilotuyla duruyordu. Boynunu öpmeye başlamıştım. Altımda çok seks dolu gözüküyordu. Boynunu yaladıkça biraz sakinlemişti. Göt deliğini parmaklıyordum. Sikimi ağzına verdim. İstemese de yalatıyordum. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder