1 Aralık 2015 Salı

Türbanlı Kuzenim Seda ile ateşli hikaye

Selam gençler, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Kuzenim Seda ile nasıl seks yaptığımı anlatacağım. Adım Ahmet 26 yaşında çok seksi ve çok abaza bir erkeğim. Yaşadığımız sikiş yaklaşık 7 yıl önce gerçekleşti. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Kuzenim Seda ile beraber olmayı düşlüyordum. Mükemmel bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Her zamanki gibi içini gösteren sütyeniyle evde geziniyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Büyüyen yarrağımı göstermemek de zorlanıyordum. Hızlıca odama giderek Türbanlı Kuzenim Seda hayaliyle 31 çektim. Sikiş isteğiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Kuzenim Seda fena azdırmıştı. Zorla harika amına sahip olacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Kuzenim Seda ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona bulunduğu yere gittim. Üstünde kırmızı ateşli çooook güzel bir blüz giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne değdirdim. Hareketimi hissetmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Türbanlı Kuzenim Seda ile şaka yollu boğuşmaya çabalamaya başladım. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru farkettirmeden üstüne geçtim Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Kuzenim Seda ve götü çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çabaladı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Ahmet yapma diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini soyduğumda sadece pembe tangasıyla kalmıştı. Memelerini ısırmaya çalışıyordum. Çırpınırken tam sikilmelik gözüküyordu. Amını öptükçe bir nebze kendini bırakmıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. Zorla sakso çektiriyordum. Bir süre ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder