24 Aralık 2015 Perşembe

Türbanlı Baldızım Melisa ile sikiş

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Türbanlı Baldızım Melisa ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Ben Mustafa 16 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Bu unutulmaz seks hikayesi yanılmıyorsam 3 yıl evvel yaşandı. Kendimi bildim bileli Türbanlı Baldızım Melisa ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Cumaydı. Yine azdırıcı elbisesiyle içerde dolaşıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Büyüyen yarrağımı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca odama gidip Türbanlı Baldızım Melisa hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş arzusuyla deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Baldızım Melisa niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren çok seksi amına koyacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Türbanlı Baldızım Melisa ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya bulunduğu yere gittim. Üstünde yeşil içini gösteren çok azdırıcı bir blüz giymişti. Yanına doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne sürttüm. İlk hareketimde hissetmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Baldızım Melisa ile gülerek boğuşmaya karar vermiştim. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. Türbanlı Baldızım Melisa ve amı artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı farketmişti. Kurtulmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya çabaladı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mustafa sikme beni diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri sıyırdığımda yalnızca kırmızı tangasıyla kalmıştı. Memelerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken tam seks dolu şekildeydi. Memelerini okşadıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Amını yalıyordum. Ufaklığı ağzına götürdüm. Zorla yalatıyordum. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher gün sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder