23 Aralık 2015 Çarşamba

Türbanlı Öğretmenim Fadime tecavüzüm

Selam gençler, sizlere bugün Türbanlı Öğretmenim Fadime ile ne şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Adım Mehmet 17 yaşında kaslı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Anlatacağım göt sikişi yanılmıyorsam 5 yıl önce yaşandı. Kendimi bildim bileli Türbanlı Öğretmenim Fadime ile beraber olmayı arzuluyordum. Mükemmel kalçası ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Perşembeydi. Yine içini gösteren elbisesiyle evde geziniyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Şahlanan sikimi saklamak da zorlanıyordum. Koşarak odama gidip Türbanlı Öğretmenim Fadime hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks düşüncesiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Öğretmenim Fadime fena azdırmıştı. Zorla harika amına sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Öğretmenim Fadime her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yanına geçtim. Üzerinde yeşil içini gösteren çok sik kaldırıcı bir blüz vardı. Yanına doğru yanaştım. Sakince elimi götüne değdirdim. Hareketimi anlamamıştı. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Öğretmenim Fadime ile gülerek güreşmeye başlamıştık. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonra sessizce vücudunun üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Öğretmenim Fadime ve amı çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mehmet yapma diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri sıyırdığımda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu öpmeye başlamıştım. Debelenirken aşırı sikilmelik şekildeydi. Memelerini yaladıkça bir nebze sakinlemişti. Kadınlığını parmaklıyordum. Yarağımı ağzına verdim. İstemese de ağzına verdim. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher gün sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder