26 Aralık 2015 Cumartesi

Türbanlı Ablam Ceyda ile sikişimiz

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Ablam Ceyda ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Ben Anıl 27 yaşında çok sikici ve sapık bir kişiyim. Bu unutulmaz seks yaklaşık 7 sene önce gerçekleşti. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Ablam Ceyda ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Devasa kalçası ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Hep yaptığı gibi azdırıcı elbisesiyle içerde geziniyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Şahlanan ufaklığı saklamak da zorlanıyordum. Koşarak odama giderek Türbanlı Ablam Ceyda hayaliyle 31 çektim. Sikiş isteğiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Ablam Ceyda niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla mükemmel amına koyacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile zorla sikecektim. Türbanlı Ablam Ceyda her şekilde sikimi tadacaktı. Mutfağa yakınına vardım. Üstünde kırmızı içini gösteren fazla sik kaldırıcı bir blüz bulunuyordu. Yanına doğru yanaştım. Sakince bacağımı götüne sürttüm. İlk başta fark etmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Ablam Ceyda ile şaka bahanesiyle boğuşmaya karar vermiştim. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Ablam Ceyda ve amı benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Altımdan kalkmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Anıl etme diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri çıkardığımda yalnızca kırmızı tangasıyla duruyordu. Göğüslerini ısırmaya başlamıştım. Çırpınırken tam seks dolu şekildeydi. Amını öptükçe bir nebze sakinlemişti. Göt deliğini yalıyordum. Sikimi boğazına uzattım. İstemese de ağzına verdim. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. selam ben 31 yaşında istanbulda yaşayan bekar bir erkegim ismim baran sex seven ve her türlü fantaziyi yaşayabilcek birbayanla evlenmeyi düşünüyorum ilgilenen bayanlar ararsanız sevinirim 0553 274 46 81 face: erotiksohbet@hotmail.com
    skype: fantasyworld34

    YanıtlaSil