2 Aralık 2015 Çarşamba

Komşum Asuman tecavüz hikayesi

Merhaba, sizlere bugün Komşum Asuman ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Adım Feyzullah 19 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık bir erkeğim. Bu seks hikayesi yaklaşık 7 sene önce yaşandı. Hep Komşum Asuman ile seks yapmayı istiyordum. Çok seksi götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Perşembeydi. Her zamanki gibi seksi elbisesiyle odamda geziniyordu. Bu hareketleri Yine sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Kocaman olan ufaklığı saklamak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda odama giderek Komşum Asuman hayaliyle 31 çektim. Am arzusuyla deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Komşum Asuman çok kötü etmişti beni. Zorla harika amına sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Komşum Asuman her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa bulunduğu yere vardım. Üzerinde kırmızı içini gösteren çok azdırıcı bir blüz vardı. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne dokundurdum. Hareketimi anlamamıştı. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Komşum Asuman ile gülerek tartışmaya çabalamaya başladım. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra sessizce vücudunun üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Komşum Asuman ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Altımdan kalkmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Feyzullah sikme beni çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri soyduğumda yalnızca sarı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Göğüslerini yalamaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı seksi bir biçimdeydi. Boynunu yaladıkça biraz rahatlamıştı. Kadınlığını okşuyordum. Ufaklığı diline verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder