4 Aralık 2015 Cuma

Türbanlı Kuzenim Cansu tecavüz hikayesi

Merhaba, sizlere bu yazımda Türbanlı Kuzenim Cansu ile ne şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Benim adım Mehmet 21 yaşında seks dolu ve sapık bir erkeğim. Unutamadığım bu göt sikişi yaklaşık 3 sene önce gerçekleşti. Uzun zamandır Türbanlı Kuzenim Cansu ile beraber olmayı arzuluyordum. Mükemmel götü ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Her zaman olduğu gibi seksi sütyeniyle içerde geziniyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan sikimi pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Hızlıca tuvalete gidip Türbanlı Kuzenim Cansu hayaliyle 31 çektim. Seks arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Kuzenim Cansu çok kötü etmişti beni. Cebren harika götüne koyacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Türbanlı Kuzenim Cansu her halükarda sikimi tadacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üzerinde kırmızı ateşli fazla güzel bir blüz bulunuyordu. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine değdirdim. İlk başta hissetmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Kuzenim Cansu ile gülerek tartışmaya başlamıştık. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonra sessizce vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Kuzenim Cansu ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya niyet etti. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Mehmet sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini çıkardığımda yalnızca sarı kilotuyla altımda debeleniyordu. Memelerini ısırmaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı seksi bir biçimdeydi. Amını okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Amını parmaklıyordum. Sikimi diline götürdüm. Zorlayarak ağzına verdim. Sonraları kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder