7 Aralık 2015 Pazartesi

Türbanlı Teyzemin Kızı Ayşe ile sikiş

Merhaba, size bu yazımda Türbanlı Teyzemin Kızı Ayşe ile nasıl sikiştiğimi bahsedeceğim. Adım Abdullah 26 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Anlatacağım erotik hikaye yanılmıyorsam 2 sene kadar önce gerçekleşti. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Teyzemin Kızı Ayşe ile seks yapmayı istiyordum. Devasa kalçası ile beni delirtiyordu. Günlerden Çarşambaydı. Yine içini gösteren sütyeniyle evde geziniyordu. Bu durum Yine sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Şahlanan sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda tuvalete gidip Türbanlı Teyzemin Kızı Ayşe hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Teyzemin Kızı Ayşe çok kötü etmişti beni. Zorla harika götüne koyacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Teyzemin Kızı Ayşe her şekilde benim olacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üstünde sarı içini gösteren çok güzel bir yelek bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. Hareketimi anlamamıştı. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Teyzemin Kızı Ayşe ile şaka yollu boğuşmaya çabalamaya başladım. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. Türbanlı Teyzemin Kızı Ayşe ve amı artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Altımdan kalkmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çabaladı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Abdullah etme diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini sıyırdığımda yalnızca kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Boynunu öpmeye başlamıştım. Çırpınırken aşırı seks dolu şekildeydi. Memelerini öptükçe biraz rahatlamıştı. Amını okşuyordum. Sikimi ağzına verdim. Zorlayarak yalatıyordum. Bir süre o da mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder