3 Aralık 2015 Perşembe

Türbanlı Kankam Nevra tecavüz hikayesi

Selam gençler, sizlere bu yazımda Türbanlı Kankam Nevra ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Benim adım Feyzullah 21 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Unutamadığım bu seks tam olarak 5 sene kadar önce gerçekleşti. Hep Türbanlı Kankam Nevra ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Çok seksi kalçası ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Yine seksi eteğiyle içerde geziniyordu. Bu durum Her zamanki gibi beni azdırmaya yetmişti. Ayaklanan yarrağımı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya giderek Türbanlı Kankam Nevra hayaliyle 31 çektim. Sikiş arzusuyla deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Kankam Nevra fena azdırmıştı. Cebren harika memelerine sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Kankam Nevra her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yakınına geçtim. Üstünde kırmızı içini gösteren çooook güzel bir yelek giymişti. Yanına doğru yanaştım. Sakince elimi götüne sürttüm. Hareketimi anlamamıştı. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Kankam Nevra ile şaka bahanesiyle boğuşmaya başlamıştık. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra farkettirmeden üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. Türbanlı Kankam Nevra ve memeleri artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Oyunu bırakmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Feyzullah yapma diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda sadece pembe dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Göğüslerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken aşırı sikilmelik gözüküyordu. Boynunu öptükçe az da olsa kendini bırakmıştı. Göt deliğini okşuyordum. Sikimi boğazına uzattım. Zorla sakso çektiriyordum. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder