29 Aralık 2015 Salı

Baldızım Banu ile sikiş

Hepinize merhaba, size bu yazımda Baldızım Banu ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Benim adım Abdullah 30 yaşında oldukça yakışıklı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Anlatacağım göt sikişi tam olarak 7 yıl önce gerçekleşti. Hep Baldızım Banu ile beraber olmayı arzuluyordum. Devasa bacakları ile beni delirtiyordu. Günlerden Cumartesiydi. Her zamanki gibi azdırıcı eteğiyle evde geziniyordu. Bu durum Yine sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Ayaklanan yarrağımı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Koşarak banyoya giderek Baldızım Banu hayaliyle çavuşu devirdim. Am isteğiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Baldızım Banu çok kötü etmişti beni. Cebren mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Baldızım Banu her şekilde sikimi tadacaktı. Odaya yakınına vardım. Üstünde kırmızı ateşli çooook azdırıcı bir blüz giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne sürttüm. İlk hareketimde hissetmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Baldızım Banu ile şaka bahanesiyle tartışmaya karar vermiştim. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru sessizce üstüne geçtim Sürtmeye başlamıştım. Baldızım Banu ve amı çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı anlamıştı. Altımdan kalkmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çabaladı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Abdullah etme diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri soyduğumda yalnızca pembe dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı seksi şekildeydi. Memelerini yaladıkça biraz sakinlemişti. Amını parmaklıyordum. Yarağımı ağzına verdim. Zorla yalatıyordum. Bir süre o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder