1 Ocak 2016 Cuma

Yeğenim Ceyda ile sikişimiz

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Yeğenim Ceyda ile nasıl seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Faruk 21 yaşında seks dolu ve sapık bir kişiyim. Yaşadığım sikiş yanılmıyorsam 4 yıl evvel gerçekleşti. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Yeğenim Ceyda ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Çok seksi memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Cumaydı. Hep yaptığı gibi seksi eteğiyle odamda dolaşıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Şahlanan sikimi göstermemek de güçlük çekiyordum. Hızlıca odama varıp Yeğenim Ceyda hayaliyle çavuşu devirdim. Am düşüncesiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Yeğenim Ceyda niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla harika götüne sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Yeğenim Ceyda her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yakınına geçtim. Üstünde sarı içini gösteren çooook azdırıcı bir blüz vardı. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden elimi memelerine değdirdim. İlk başta hissetmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Yeğenim Ceyda ile şaka bahanesiyle güreşmeye çabalamaya başladım. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonlara doğru sessizce üstüne yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Yeğenim Ceyda ve amı benim olacaktı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya niyet etti. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Faruk yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini sıyırdığımda bir tek kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı seksi şekildeydi. Memelerini öptükçe bir nebze sakinlemişti. Göt deliğini parmaklıyordum. Yarağımı boğazına uzattım. İstemese de ağzına verdim. Bir süre kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder