18 Ocak 2016 Pazartesi

Türbanlı Amcamın Kızı Cansu tecavüzüm

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Amcamın Kızı Cansu ile nasıl sikiştiğimi anlatacağım. Benim adım Anıl 18 yaşında çok sikici ve çok abaza bir kişiyim. Bu unutulmaz seks hikayesi yaklaşık 4 yıl önce oldu. Yıllarca Türbanlı Amcamın Kızı Cansu ile beraber olmayı düşlüyordum. Mükemmel götü ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren sütyeniyle mutfakta geziniyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Şahlanan sikimi pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Hızlıca banyoya varıp Türbanlı Amcamın Kızı Cansu hayaliyle çavuşu devirdim. Göt arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Amcamın Kızı Cansu çok kötü etmişti beni. Cebren çok seksi götüne sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Amcamın Kızı Cansu her halükarda benim olacaktı. Mutfağa yakınına gittim. Üstünde sarı ateşli fazla güzel bir hırka bulunuyordu. Yakınına yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. İlk başta fark etmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Amcamın Kızı Cansu ile şaka yollu güreşmeye başlamıştık. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Daha sonra yavaşça üstüne çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Amcamın Kızı Cansu ve götü benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Anıl etme diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini çıkardığımda bir tek pembe tangasıyla kalmıştı. Göğüslerini öpmeye başlamıştım. Debelenirken aşırı sikilmelik gözüküyordu. Boynunu okşadıkça biraz sakinlemişti. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı ağzına verdim. Zorlayarak ağzına verdim. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder