5 Ocak 2016 Salı

Türbanlı Kardeşim Nevra ile seks hikayemiz

Hepinize merhaba, sizlere bu yazımda Türbanlı Kardeşim Nevra ile ne şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Adım Abdullah 20 yaşında seksi bakışlı ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Bu olay erotik hikaye yaklaşık 3 yıl evvel yaşandı. Kendimi bildim bileli Türbanlı Kardeşim Nevra ile seks yapmayı istiyordum. Çok seksi memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Pazardı. Her zaman olduğu gibi seksi elbisesiyle odamda dolaşıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Ayaklanan yarrağımı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda odama gidip Türbanlı Kardeşim Nevra hayaliyle 31 çektim. Göt düşüncesiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Kardeşim Nevra fena azdırmıştı. İstemese de mükemmel memelerine koyacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Kardeşim Nevra her halükarda sikimi tadacaktı. Salona yakınına geçtim. Üzerinde sarı ateşli fazla sik kaldırıcı bir yelek vardı. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine sürttüm. Hareketimi hissetmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Kardeşim Nevra ile gülerek boğuşmaya çabalamaya başladım. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonra sessizce üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Kardeşim Nevra ve memeleri benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Kurtulmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Abdullah etme diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini soyduğumda yalnızca kırmızı kilotuyla duruyordu. Memelerini öpmeye başlamıştım. Çırpınırken tam seks dolu bir biçimdeydi. Boynunu yaladıkça biraz sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Yarağımı diline verdim. İstemese de sakso çektiriyordum. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




3 yorum:

  1. mrb ben taner istanbuldan varmi evli esini anlatacak uyarsa paylasacak tekim tecrube var cifte 05458627062

    YanıtlaSil
  2. mrb ben taner istanbuldan varmi evli esini anlatacak uyarsa paylasacak tekim tecrube var cifte 05458627062

    YanıtlaSil
  3. 0543 977 10 73 özele açık tek erkek arayan evli çiftler arasın

    YanıtlaSil