20 Ocak 2016 Çarşamba

Kardeşim Hatice tecavüz hikayesi

Hepinize merhaba, size bu yazımda Kardeşim Hatice ile nasıl sikiştiğimi bahsedeceğim. Ben Mehmet 28 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Anlatacağım sikiş yaklaşık 2 sene evvel yaşandı. Yıllarca Kardeşim Hatice ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Harika bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Cumartesiydi. Yine içini gösteren elbisesiyle evde geziniyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Şahlanan yarrağımı göstermemek de güçlük çekiyordum. Hızlıca tuvalete gidip Kardeşim Hatice hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş isteğiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Kardeşim Hatice niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren mükemmel götüne sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Kardeşim Hatice ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Mutfağa yakınına gittim. Üzerinde kırmızı seksi fazla güzel bir hırka giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Kardeşim Hatice ile şaka yollu güreşmeye başlamıştık. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru yavaşça vücudunun üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Kardeşim Hatice ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Oyunu bırakmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Mehmet sikme beni diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini sıyırdığımda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Memelerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda aşırı sikilmelik şekildeydi. Boynunu okşadıkça az da olsa rahatlamıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Sikimi boğazına götürdüm. İstemese de sakso çektiriyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder