21 Ocak 2016 Perşembe

Baldızım Banu ile sikiş

Hepinize merhaba, size bugün Baldızım Banu ile ne şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Ahmet 26 yaşında çok seksi ve çok abaza bir kişiyim. Bu sikiş tam olarak 2 yıl evvel oldu. Uzun zamandır Baldızım Banu ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Çok seksi memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Her zaman olduğu gibi içini gösteren sütyeniyle mutfakta dolanıyordu. Bu durum Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Şahlanan ufaklığı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Koşarak tuvalete giderek Baldızım Banu hayaliyle çavuşu devirdim. Seks arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Baldızım Banu çok kötü etmişti beni. Cebren harika memelerine koyacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Baldızım Banu ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Salona bulunduğu yere gittim. Üstünde sarı içini gösteren fazla azdırıcı bir yelek giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Sakince bacağımı götüne değdirdim. İlk başta hissetmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Baldızım Banu ile şaka bahanesiyle tartışmaya başlamıştık. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Baldızım Banu ve memeleri çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Kurtulmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çabaladı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Ahmet etme diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini çıkardığımda bir tek sarı tangasıyla altımda debeleniyordu. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Debelenirken tam sikilmelik gözüküyordu. Boynunu yaladıkça az da olsa sakinlemişti. Kadınlığını okşuyordum. Sikimi boğazına uzattım. Zorlayarak yalatıyordum. Biraz sonra o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder