22 Ocak 2016 Cuma

Türbanlı Ablam Aslı ile uzun sex

Selam gençler, sizlere bugün Türbanlı Ablam Aslı ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Feyzullah 29 yaşında seksi bakışlı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu olay sikiş tam olarak 6 sene kadar önce gerçekleşti. Yıllarca Türbanlı Ablam Aslı ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Cumartesiydi. Her zamanki gibi azdırıcı elbisesiyle evde dolaşıyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Harekete geçen sikimi göstermemek de zorlanıyordum. Hızlıca odama varıp Türbanlı Ablam Aslı hayaliyle çavuşu devirdim. Seks isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Ablam Aslı çok kötü etmişti beni. İstemese de mükemmel memelerine koyacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Ablam Aslı her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yanına vardım. Üzerinde kırmızı ateşli çooook sik kaldırıcı bir blüz giymişti. Yanına doğru yanaştım. Sakince bacağımı götüne dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Ablam Aslı ile şaka yollu güreşmeye çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Daha sonra sessizce üstüne geçtim Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Ablam Aslı ve memeleri artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Kurtulmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çabaladı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Feyzullah sikme beni diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini çıkardığımda sadece kırmızı tangasıyla duruyordu. Boynunu öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken tam seks dolu şekildeydi. Boynunu öptükçe az da olsa sakinlemişti. Amını parmaklıyordum. Sikimi diline götürdüm. İstemese de sakso çektiriyordum. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder