14 Ocak 2016 Perşembe

Ablam Ahu ile seks hikayemiz

Hepinize merhaba, size bugün Ablam Ahu ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Ben Alp 30 yaşında çok seksi ve sapık bir erkeğim. Bu olay göt sikişi tam olarak 3 sene önce gerçekleşti. Uzun zamandır Ablam Ahu ile seks yapmayı düşlüyordum. Devasa kalçası ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Hep yaptığı gibi seksi elbisesiyle odamda geziniyordu. Bu durum Her zamanki gibi beni azdırmaya yetmişti. Şahlanan yarrağımı saklamak da zorlanıyordum. Hızlıca odama varıp Ablam Ahu hayaliyle çavuşu devirdim. Seks düşüncesiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Ablam Ahu niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika götüne sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Ablam Ahu ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Salona bulunduğu yere vardım. Üstünde yeşil seksi çooook güzel bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Sakince elimi memelerine değdirdim. İlk başta fark etmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Ablam Ahu ile gülerek güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru sessizce üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Ablam Ahu ve memeleri çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye niyet etti. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Alp sikme beni diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri sıyırdığımda yalnızca sarı kilotuyla altımda debeleniyordu. Boynunu yalamaya çalışıyordum. Çırpınırken çok seks dolu gözüküyordu. Memelerini okşadıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Kadınlığını okşuyordum. Ufaklığı boğazına uzattım. Zorlayarak yalatıyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder