29 Ocak 2016 Cuma

Türbanlı Teyzem Ela tecavüz hikayesi

Selam gençler, sizlere bu yazımda Türbanlı Teyzem Ela ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Benim adım Zeki 27 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Yaşadığım anal seks yanılmıyorsam 7 sene kadar önce oldu. Hep Türbanlı Teyzem Ela ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Harika bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Perşembeydi. Her zaman olduğu gibi azdırıcı sütyeniyle odamda dolanıyordu. Bu hareketleri Yine sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Kocaman olan sikimi pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca tuvalete gidip Türbanlı Teyzem Ela hayaliyle çavuşu devirdim. Göt düşüncesiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Teyzem Ela niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren mükemmel memelerine sahip olacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Teyzem Ela her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yakınına gittim. Üzerinde kırmızı seksi fazla güzel bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine değdirdim. İlk başta anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Teyzem Ela ile şaka yollu tartışmaya çabalamaya başladım. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru yavaşça üstüne yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Teyzem Ela ve amı artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Kurtulmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çalıştı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Zeki etme çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini sıyırdığımda bir tek pembe dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Boynunu ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken çok seks dolu şekildeydi. Memelerini öptükçe biraz rahatlamıştı. Göt deliğini yalıyordum. Yarağımı diline uzattım. Zorla ağzına verdim. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder