26 Ocak 2016 Salı

Yeğenim Seda ile uzun sex

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Yeğenim Seda ile nasıl seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Abdullah 27 yaşında çok seksi ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Yaşadığım seks hikayesi tam olarak 4 sene önce gerçekleşti. Hep Yeğenim Seda ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Çok seksi götü ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Pazardı. Her zamanki gibi seksi eteğiyle evde dolaşıyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Harekete geçen ufaklığı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda tuvalete varıp Yeğenim Seda hayaliyle çavuşu devirdim. Seks arzusuyla doluydum. Gözümü karartmıştım.

Yeğenim Seda fena azdırmıştı. Cebren çok seksi amına sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Yeğenim Seda her halükarda benim olacaktı. Salona yanına vardım. Üstünde yeşil seksi fazla güzel bir hırka vardı. Yanına doğru yaklaştım. Sakince elimi memelerine dokundurdum. İlk başta anlamamıştı. 5 dakika kadar geçmişti. Yeğenim Seda ile gülerek güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Yeğenim Seda ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi anlamıştı. Oyunu bırakmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Abdullah etme çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini soyduğumda bir tek kırmızı kilotuyla kalmıştı. Memelerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken aşırı seksi şekildeydi. Boynunu yaladıkça bir nebze sakinlemişti. Kadınlığını yalıyordum. Sikimi diline verdim. İstemese de yalatıyordum. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder