30 Ocak 2016 Cumartesi

Kuzenim Asya nasıl siktim

Selam gençler, sizlere şimdi Kuzenim Asya ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Adım Ahmet 28 yaşında seks dolu ve sapık bir erkeğim. Bu olay göt sikişi yanılmıyorsam 7 sene kadar önce gerçekleşti. Hep Kuzenim Asya ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Harika bacakları ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumaydı. Yine içini gösteren eteğiyle içerde geziniyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Büyüyen yarrağımı saklamak da zorlanıyordum. Bir çırpıda tuvalete gidip Kuzenim Asya hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks düşüncesiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Kuzenim Asya çok kötü etmişti beni. Zorla harika memelerine sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Kuzenim Asya her halükarda sikimi tadacaktı. Salona yakınına gittim. Üzerinde sarı içini gösteren çok azdırıcı bir hırka giymişti. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine değdirdim. İlk başta anlamamıştı. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Kuzenim Asya ile gülerek tartışmaya çabalamaya başladım. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonra yavaşça vücudunun üzerine yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Kuzenim Asya ve memeleri artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Kurtulmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Ahmet yapma diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini çıkardığımda bir tek sarı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda çok seksi bir biçimdeydi. Memelerini okşadıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı boğazına uzattım. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder