24 Ocak 2016 Pazar

Kardeşim Ayris ile ateşli hikaye

Selam gençler, size bugün Kardeşim Ayris ile ne şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Ben Hasan Hüseyin 29 yaşında çok sikici ve çok abaza biriyim. Bu göt sikişi tam olarak 5 sene kadar önce oldu. Yıllarca Kardeşim Ayris ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Çok seksi memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Salıydı. Hep yaptığı gibi seksi eteğiyle evde dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Ayaklanan sikimi göstermemek de zorlanıyordum. Koşarak banyoya gidip Kardeşim Ayris hayaliyle 31 çektim. Seks düşüncesiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Kardeşim Ayris niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla çok seksi götüne koyacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Kardeşim Ayris ne olursa olsun benim olacaktı. Salona bulunduğu yere vardım. Üzerinde kırmızı seksi çok güzel bir blüz vardı. Yakınına yanaştım. Sakince bacağımı götüne değdirdim. İlk başta anlamamıştı. 5 dakika kadar geçmişti. Kardeşim Ayris ile şaka yollu boğuşmaya çabalamaya başladım. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru yavaşça vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Kardeşim Ayris ve amı benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Oyunu bırakmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çalıştı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Hasan Hüseyin sikme beni çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini çıkardığımda sadece sarı kilotuyla altımda debeleniyordu. Memelerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken çok sikilmelik gözüküyordu. Amını öptükçe bir nebze kendini bırakmıştı. Göt deliğini yalıyordum. Sikimi diline götürdüm. Zorla sakso çektiriyordum. Biraz sonra ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder