16 Ocak 2016 Cumartesi

Ablam Esra tecavüz hikayesi

Merhaba, size bugün Ablam Esra ile nasıl seks yaptığımı bahsedeceğim. Adım Zeki 15 yaşında seks dolu ve sapık bir kişiyim. Bu olay göt sikişi yaklaşık 2 sene evvel yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Ablam Esra ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Harika götü ile beni azdırıyordu. Günlerden Perşembeydi. Hep yaptığı gibi içini gösteren sütyeniyle içerde dolaşıyordu. Bu hareketleri Yine beni azdırmaya yeterli olmuştu. Harekete geçen sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Koşarak odama giderek Ablam Esra hayaliyle 31 çektim. Seks arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Ablam Esra niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Ablam Esra her halükarda benim olacaktı. Mutfağa yakınına gittim. Üstünde sarı seksi fazla güzel bir yelek giymişti. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne sürttüm. İlk hareketimde fark etmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Ablam Esra ile gülerek boğuşmaya karar vermiştim. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Daha sonra sessizce vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Ablam Esra ve götü artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya niyet etti. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Zeki etme çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini soyduğumda sadece pembe tangasıyla duruyordu. Memelerini öpmeye çalışıyordum. Çırpınırken aşırı seks dolu bir biçimdeydi. Amını okşadıkça biraz sakinlemişti. Kadınlığını yalıyordum. Sikimi ağzına götürdüm. Zorla yalatıyordum. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder