27 Ocak 2016 Çarşamba

Ablam Betül tecavüz hikayesi

Merhaba, siz değerli takipçilere bugün Ablam Betül ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Adım Anıl 28 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Yaşadığımız sikiş yanılmıyorsam 7 yıl evvel oldu. Hep Ablam Betül ile beraber olmayı arzuluyordum. Çok seksi götü ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Pazartesiydi. Yine azdırıcı eteğiyle mutfakta dolanıyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Şahlanan ufaklığı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda banyoya gidip Ablam Betül hayaliyle çavuşu devirdim. Seks isteğiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Ablam Betül niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren çok seksi amına sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile zorla sikecektim. Ablam Betül her şekilde benim olacaktı. Salona yakınına vardım. Üstünde sarı ateşli fazla sik kaldırıcı bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Sakince elimi götüne sürttüm. İlk hareketimde hissetmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Ablam Betül ile şaka bahanesiyle tartışmaya başlamıştık. Başlarda ben altta kalmıştım. Daha sonra sessizce üstüne yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Ablam Betül ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını farketmişti. Kurtulmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Anıl sikme beni çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri çıkardığımda yalnızca sarı kilotuyla duruyordu. Göğüslerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken tam seks dolu bir biçimdeydi. Memelerini yaladıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı diline götürdüm. Zorlayarak yalatıyordum. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder