7 Ocak 2016 Perşembe

Türbanlı Amcamın Kızı Betül nasıl siktim

Selam gençler, size bu yazımda Türbanlı Amcamın Kızı Betül ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Benim adım Anıl 21 yaşında kaslı ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Unutamadığım bu göt sikişi yaklaşık 6 sene önce gerçekleşti. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Amcamın Kızı Betül ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Mükemmel götü ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Cumaydı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren eteğiyle mutfakta dolanıyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Harekete geçen sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya varıp Türbanlı Amcamın Kızı Betül hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am arzusuyla deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Amcamın Kızı Betül niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de çok seksi amına koyacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Amcamın Kızı Betül her şekilde sikimi tadacaktı. Odaya bulunduğu yere gittim. Üzerinde kırmızı içini gösteren çok güzel bir yelek vardı. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden elimi götüne dokundurdum. Hareketimi fark etmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Amcamın Kızı Betül ile şaka yollu boğuşmaya karar vermiştim. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Amcamın Kızı Betül ve götü benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Kurtulmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çalıştı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Anıl yapma diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini soyduğumda yalnızca pembe dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Göğüslerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda çok seks dolu gözüküyordu. Amını öptükçe bir nebze sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Sikimi boğazına verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Bir süre ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder