28 Ocak 2016 Perşembe

Kankam Serra ile sikiş

Selam gençler, siz değerli takipçilere bu yazımda Kankam Serra ile nasıl sikiştiğimi anlatacağım. Benim adım Alparslan 20 yaşında seks dolu ve çok abaza bir erkeğim. Bu anal seks yanılmıyorsam 5 yıl evvel oldu. Uzun zamandır Kankam Serra ile seks yapmayı istiyordum. Harika memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Cumartesiydi. Hep yaptığı gibi içini gösteren elbisesiyle evde dolaşıyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yetmişti. Büyüyen yarrağımı saklamak da zorlanıyordum. Hızlıca odama varıp Kankam Serra hayaliyle 31 çektim. Sikiş isteğiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Kankam Serra fena azdırmıştı. İstemese de mükemmel götüne koyacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Kankam Serra her şekilde sikimi tadacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üzerinde kırmızı seksi çok sik kaldırıcı bir blüz giymişti. Yanına doğru yanaştım. Belli etmeden elimi götüne sürttüm. Hareketimi hissetmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Kankam Serra ile şaka yollu boğuşmaya başlamıştık. Önce ben altta kalmıştım. Daha sonra farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Kankam Serra ve amı çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi farketmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alparslan sikme beni diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini çıkardığımda sadece pembe dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda tam seks dolu şekildeydi. Boynunu yaladıkça az da olsa rahatlamıştı. Göt deliğini okşuyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. İstemese de ağzına verdim. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder