10 Ocak 2016 Pazar

Yeğenim Gökçe ile sikişimiz

Merhaba, siz değerli takipçilere bugün Yeğenim Gökçe ile nasıl sikiştiğimi anlatacağım. Ben Abdullah 18 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Yaşadığım seks hikayesi yaklaşık 5 yıl önce oldu. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Yeğenim Gökçe ile seks yapmayı arzuluyordum. Mükemmel bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Çarşambaydı. Hep yaptığı gibi içini gösteren eteğiyle mutfakta geziniyordu. Bu durum Yine sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan sikimi saklamak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda odama giderek Yeğenim Gökçe hayaliyle çavuşu devirdim. Am isteğiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Yeğenim Gökçe fena azdırmıştı. Cebren mükemmel götüne koyacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Yeğenim Gökçe her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa bulunduğu yere vardım. Üzerinde yeşil seksi çok sik kaldırıcı bir yelek vardı. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Yeğenim Gökçe ile gülerek güreşmeye çabalamaya başladım. Önce çok kuvvet göstermedim. Daha sonra yavaşça üstüne yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Yeğenim Gökçe ve memeleri çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Oyunu bırakmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çabaladı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Abdullah sikme beni çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini sıyırdığımda yalnızca pembe dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu yalamaya başlamıştım. Çırpınırken tam seksi gözüküyordu. Boynunu yaladıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Kadınlığını okşuyordum. Ufaklığı ağzına verdim. Zorlayarak ağzına verdim. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder