8 Ocak 2016 Cuma

Türbanlı Kankam Betül ile ateşli hikaye

Hepinize merhaba, size bu yazımda Türbanlı Kankam Betül ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Benim adım Feyzullah 24 yaşında çok seksi ve sapık bir kişiyim. Bu unutulmaz seks hikayesi tam olarak 5 sene evvel oldu. Hep Türbanlı Kankam Betül ile beraber olmayı düşlüyordum. Devasa kalçası ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Salıydı. Her zaman olduğu gibi azdırıcı elbisesiyle evde geziniyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Şahlanan yarrağımı saklamak da zorlanıyordum. Hızlıca tuvalete gidip Türbanlı Kankam Betül hayaliyle çavuşu devirdim. Göt isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Kankam Betül fena azdırmıştı. Cebren mükemmel amına sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Kankam Betül her halükarda benim olacaktı. Odaya yanına gittim. Üstünde sarı ateşli çooook güzel bir yelek bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Sakince elimi memelerine sürttüm. İlk başta hissetmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Kankam Betül ile şaka bahanesiyle tartışmaya karar vermiştim. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonlara doğru sessizce üstüne yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Kankam Betül ve amı benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Feyzullah sikme beni çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini çıkardığımda yalnızca kırmızı kilotuyla altımda debeleniyordu. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Çırpınırken aşırı seksi şekildeydi. Boynunu yaladıkça biraz sakinlemişti. Amını yalıyordum. Ufaklığı diline götürdüm. İstemese de yalatıyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. 0543 977 10 73 özele açık tek erkek arayan evli çiftler arasın

    YanıtlaSil