12 Ocak 2016 Salı

Amcamın Kızı Ecem ile sikişimiz

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Amcamın Kızı Ecem ile nasıl analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Ben Alp 18 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık bir kişiyim. Bu unutulmaz anal seks tam olarak 3 sene kadar önce oldu. Yıllarca Amcamın Kızı Ecem ile seks yapmayı düşlüyordum. Devasa götü ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Pazartesiydi. Yine içini gösteren eteğiyle evde dolaşıyordu. Bu hareketleri Yine sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Şahlanan yarrağımı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Hızlıca odama varıp Amcamın Kızı Ecem hayaliyle 31 çektim. Sikiş isteğiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Amcamın Kızı Ecem niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla harika memelerine sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile tecavüz edecektim. Amcamın Kızı Ecem her halükarda sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına vardım. Üzerinde sarı seksi fazla azdırıcı bir yelek vardı. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden bacağımı götüne sürttüm. İlk başta fark etmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Amcamın Kızı Ecem ile şaka yollu güreşmeye başlamıştık. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru yavaşça üstüne çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Amcamın Kızı Ecem ve götü çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Oyunu bırakmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Alp sikme beni diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini soyduğumda yalnızca sarı tangasıyla duruyordu. Göğüslerini ısırmaya başlamıştım. Altımda aşırı seksi bir biçimdeydi. Amını okşadıkça biraz rahatlamıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Sikimi boğazına götürdüm. İstemese de ağzına verdim. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder