19 Ocak 2016 Salı

Türbanlı Kuzenim Seda ile uzun sex

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bugün Türbanlı Kuzenim Seda ile ne şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Benim adım Hasan Hüseyin 29 yaşında çok seksi ve çok abaza bir kişiyim. Unutamadığım bu sikiş tam olarak 2 yıl evvel gerçekleşti. Uzun zamandır Türbanlı Kuzenim Seda ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Devasa memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Salıydı. Hep yaptığı gibi azdırıcı elbisesiyle içerde geziniyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan sikimi pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Hızlıca odama varıp Türbanlı Kuzenim Seda hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks arzusuyla doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Kuzenim Seda fena azdırmıştı. İstemese de harika memelerine sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Türbanlı Kuzenim Seda her şekilde sikimi tadacaktı. Salona bulunduğu yere geçtim. Üstünde kırmızı seksi çok azdırıcı bir yelek vardı. Yanına doğru yanaştım. Sakince elimi götüne değdirdim. Hareketimi anlamamıştı. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Kuzenim Seda ile şaka bahanesiyle tartışmaya karar vermiştim. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Daha sonra sessizce üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Kuzenim Seda ve götü çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Hasan Hüseyin etme çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini sıyırdığımda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Göğüslerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken aşırı seks dolu gözüküyordu. Amını okşadıkça biraz rahatlamıştı. Amını yalıyordum. Sikimi boğazına uzattım. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder