2 Ocak 2016 Cumartesi

Türbanlı Öğretmenim Ela ile sikişimiz

Merhaba, size bu yazımda Türbanlı Öğretmenim Ela ile ne şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Adım Alp 23 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza biriyim. Bu unutulmaz erotik hikaye yanılmıyorsam 5 yıl evvel oldu. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Öğretmenim Ela ile seks yapmayı düşlüyordum. Mükemmel götü ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi seksi elbisesiyle içerde geziniyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Ayaklanan ufaklığı göstermemek de güçlük çekiyordum. Koşarak banyoya giderek Türbanlı Öğretmenim Ela hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Öğretmenim Ela niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla çok seksi memelerine sahip olacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Öğretmenim Ela her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yanına geçtim. Üzerinde kırmızı içini gösteren fazla güzel bir blüz bulunuyordu. Yanına doğru yanaştım. Sakince elimi götüne dokundurdum. İlk hareketimde fark etmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Öğretmenim Ela ile gülerek tartışmaya çabalamaya başladım. İlk olarak ben altta kalmıştım. Daha sonra sessizce vücudunun üzerine yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Öğretmenim Ela ve memeleri benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Kurtulmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Alp yapma diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini sıyırdığımda bir tek kırmızı kilotuyla duruyordu. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Çırpınırken çok seksi gözüküyordu. Memelerini okşadıkça biraz kendini bırakmıştı. Göt deliğini okşuyordum. Ufaklığı boğazına götürdüm. Zorla ağzına verdim. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder