23 Ocak 2016 Cumartesi

Türbanlı Öğretmenim Ada ile ateşli hikaye

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bugün Türbanlı Öğretmenim Ada ile ne şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Adım Zeki 25 yaşında seks dolu ve çok abaza bir erkeğim. Anlatacağım erotik hikaye tam olarak 6 sene kadar önce gerçekleşti. Hep Türbanlı Öğretmenim Ada ile beraber olmayı düşlüyordum. Devasa götü ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Yine azdırıcı eteğiyle odamda dolanıyordu. Bu hareketleri Yine sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Harekete geçen sikimi saklamak da zorlanıyordum. Koşarak tuvalete giderek Türbanlı Öğretmenim Ada hayaliyle çavuşu devirdim. Am düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Öğretmenim Ada çok kötü etmişti beni. Cebren çok seksi amına koyacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Türbanlı Öğretmenim Ada her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yakınına gittim. Üstünde yeşil ateşli çok sik kaldırıcı bir yelek bulunuyordu. Yanına doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. Hareketimi anlamamıştı. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Öğretmenim Ada ile şaka bahanesiyle boğuşmaya çabalamaya başladım. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonlara doğru sessizce vücudunun üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Öğretmenim Ada ve amı çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı farketmişti. Altımdan kalkmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çalıştı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Zeki sikme beni diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda bir tek pembe kilotuyla kalmıştı. Memelerini ısırmaya başlamıştım. Çırpınırken aşırı seks dolu bir biçimdeydi. Boynunu okşadıkça biraz kendini bırakmıştı. Göt deliğini yalıyordum. Sikimi diline götürdüm. Zorlayarak ağzına verdim. Bir süre ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder